Najczęściej zadawane pytania 



Pytanie dotyczące zamówienia

1Jaki jest status mojego zamówienia
Po złożeniu zamówienia będziesz na bieżąco otrzymywać za pośrednictwem e-maila lub sms, informacje o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Trzeba jeszcze doliczyć czas dostarczenie przesyłki przez kuriera ( od 1 do 2 dni roboczych). Gdy nadamy Ci przesyłkę, twój status zostanie zmieniony i zostaniesz o tym powiadomiony. Kurier powinien być u Ciebie następnego dnia roboczego. Jeśli go nie było, sprawdź po numerze przesyłki gdzie znajduje się twoja paczka i czy była podjęta próba doręczenia. Pamiętaj że kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z tobą telefonicznie w celu dostarczenia przesyłki.
2 Kurier u mnie był ale mnie nie zastał. Co teraz?
Jeżeli z jakiegoś powodu, kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, będzie próbowała dostarczyć przesyłkę jeszcze dwa razy w najbliższych dniach roboczych. Jeżeli ponownie nie odbierzesz przesyłki, to wróci ona do lokalnego oddziału. Przez 3 dni robocze paczka będzie czekać na odbiór. Po upływie tego czasu paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu. W przypadku kuriera DPD dodatkowo otrzymasz w dniu wydania przesyłki do doręczenia wiadomość sms na podany. Do każdej przesyłki dodajemy numer do kuriera oraz numer zamówienia. Jest więc możliwość aby skontaktować się z kurierem, w celu zmiany dnia lub godziny dostawy. Oraz możliwości śledzenia przesyłki.
3Jak można anulować zamówienie?
Jeśli twoje zamówienie nie zostało jeszcze zaksięgowanie, niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie.
4Ile jest czasu na zapłatę?
Na przelew za zakupiony towar czekamy do 3 dni roboczych, jeśli po tym terminie pieniądze nie pojawią się na koncie, będzie się kontaktować z klientem telefonicznie, jeśli jednak nie będzie kontaktu będziemy zmuszeni anulować zamówienie. Jeśli zapłaciłeś po ustalonym terminie, niezwłocznie skontaktuj się z nami telefonicznie. Jeśli wybierzesz w formularzu zamówienia przesyłkę kurierską pobraniową, twoje zamówienie zostanie do Ciebie wysłany niezwłocznie.
5Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie podane są wymiary. Dodatkowo w opisie podajemy informacje czy materiał się naddaje czy nie. Wymiary mierzone są na płasko bez rozciągania, chyba że dany produkt ma gumkę w takim razie widnieje info "od -do"

Pytania dotyczące płatności

1Jak opłacić zamówinie?
Jeśli został wybrany szybki przelew, strona automatycznie przekierowuje na stronę z wyborem banków do realizacji zamówienia. Jeśli jest problem z realizacją zamówienia i nie przekierowuje na stronę z kontami, można dokonać przelewu tradycyjnego. W takim przypadku czas wpłynięcia kwoty na konto trwa do 1-2 dni. W razie problemów prosimy kontaktować się telefonicznie.
2Jakie są dane do tradycyjnego przelewu?
Joanna Styl, Joanna Górecka 84 - 232 Rumia ul Dąbrowskiego 125. Bank Pekao nr konta 58 1240 5383 1111 0010 8671 6746
3Suspendisse vestibulum
Sed, ornare eleifend erat felis, in turpis viverra eget, vestibulum viverra sed, erat. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et malesuada tincidunt, tortor libero, posuere cubilia.

Pytania dotyczące zwrotów

1Jak wymienić zakupiony produkt?
Wymiana możliwa jest tylko na zasadzie zwrotu. Zwróć zakupiony towar który chcesz wymienić. Postępuj zgodnie z zasadami zwrotów (regulamin). Złóż nowe zamówienie. Pieniądze za odesłany produkt będą zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep
2Ile jest czasu na dokonanie zwrotu?
Masz 14 dni na zwrot, liczonego od dnia następnego odebrania przesyłki. Czyli jeśli produkt został zakupiony 10-tego to czas do zwrotu jest do 24-tego
3Czy produkty przecenione też można zwrócić?
Tak, produkty przecenione również można zwrócić. Towar musi być nowy, nie noszony, z metką i paragonem. Postępuj zgodnie z poleceniami dotyczącymi zwrotów które znajdziesz w Regulaminie sklepu
4Kiedy i jak otrzymam pieniądze za zwracany produkt/y
Sklep zastrzega sobie czas do 14 dni aby dokonać zwrotu za zakupiony towar. Zazwyczaj już po kilku dniach pieniądze zostają przesłane na konto przez które została dokonana transakcja. Zwroty należytej kwoty zawsze przelewamy na konto bankowe
5Kto pokrywa koszt zwrotu?
Koszt zwrotu w naszym sklepie pokrywa Kupujący. On również wybiera dogodny dla siebie sposób dostawy.
6Co zrobić jeśli rozmiar okaże się zły?
Jeśli okaże się że zakupiony przez Ciebie rozmiar jest zły, zwróć nam go. Masz 14 dni na zwrot. Procedurę zwrotu znajdziesz w Regulamienie Sklepu. Możesz złożyć nowe zamówienie na odpowiedni rozmiar
7Czy można zwrócić jedna rzecz, jeśli zamówiło się kilka?
Tak, można zwrócić dowolną liczbę zakupionego towaru.

Inne pytania

1Sed nonummy nunc
Posuere cubilia Curae, Vestibulum risus dolor massa at laoreet molestie tristique purus. Praesent vitae ligula placerat ut, semper urna.
2Aenean bibendum
Morbi sit amet leo. Nulla ligula non sem in faucibus orci vel ipsum pharetra vel, nibh. Ut elit nibh, fringilla purus feugiat est, ut metus.
3Gravida turpis
Nam hendrerit. Sed aliquet enim luctus et lacus non dui. Sed eu sodales neque vitae mauris. Nullam nec odio.

Chcąc odpowiedzieć na pytania związane z zakupami w naszym butiku.

Pytanie dotyczące zamówienia, pytania dotyczące płatności, pytania dotyczące zwrotów

Zapraszamy cię do odwiedzenia naszej zakładki Faq https://joannastyl.pl/najczesciej-zadawane-pytania/